USLOVI KUPOVINE I ISPORUKE

Dobrodošli na sajt www.olala.ba

Olala.ba Vam omogućava korištenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine.

POMOĆ PRI ON- LINE KUPOVINI
Naručivanje putem sajta olala.ba je veoma jednostavno. Kao i u klasičnim maloprodajnim objektima, potrebno je na sajtu da pronađete artikal koji želite da naručite.

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, s PDV-om.

Narudžba  putem sajta je moguća za sve navedene artikle na sajtu samim klikom na dugme „DODAJ U KORPU” nakon čega dobijate uvid u Vašu korpu sa ukupnim iznosom Vašeg računa.

Artikal naručen putem sajta olala.ba se plaća po cijeni važećoj na dan narudžbe.

Klikom na dugme „PORUČI ARTIKAL IZ KORPE“, prikazaće Vam se završni korak gdje je potrebno da  unesete Vaše podatke.

Prilikom sastavljanja narudžbe potrebno je ostaviti sve tražene neophodne podatke:

Ime i prezime,
Email i kontakt telefon
Mjesto i poštanski broj
Ulicu i broj

Takođe je potrebno da potvrdite da ste se upoznali sa Uslovima kupovine na našem sajtu, te da ste sa istima saglasni.

Nakon klika na dugme „ZAVRŠI NARUDŽBU“ dobićete automatsku e-mail potvrdu sljedećeg sadržaja:
”Vaša narudžba je uspješno obavljena i prosljeđena službi internet prodaje. Nakon utvrđivanja dostupnosti artikla, poslat ćemo obavještenje o statusu narudžbe na ovu e-mail adresu.”

Naša služba prodaje će nastojati da u najkraćem roku provjeri da li smo u mogućnosti da Vam obezbjedimo naručeni artikal.

Ukoliko takva mogućnost postoji, na dan otpreme poručenog artikla poslaćemo Vam e-mail u kome ćemo Vas obavijestiti da je poručeni artikal raspoloživ i spreman za slanje.

Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da Vam obezbijedimo poručeni artikal (ukoliko više nije raspoloživ ili je u pitanju artikal sa nedostatkom – feleričan model) primićete e-mail u kome Vas obavještavamo da smo prinuđeni da Vam otkažemo narudžbu.

Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost da u određenim slučajevima naručeni artikal više ne bude raspoloživ.

MOGUĆNOST NARUČIVANJA PUTEM TELEFONA
Ukoliko želite robu možete naručiti putem telefona 062 243 242 Radno vrijeme službe telefonske prodaje je radnim danima od 08:00 – 16:00 h. Za naručivanje telefonom je takođe neophodno da posjedujete e-mail adresu.

NAČIN PLAĆANJA:

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su dva načina plaćanja:
1.  Plaćanje pouzećem podrazumijeva plaćanje iznosa sa narudžbe prilikom preuzimanja pošiljke.
Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donese pošiljku
2. Jednokratno plaćanje karticama (MasterCard, Maestro, Visa) i plaćanje na rate putem kartice Unicredit banke.

ISPORUKA  NARUČENOG ARTIKLA

Naručeni artikl putem sajta olala.ba biće Vam isporučeni posredstvom predstavnika eksterne firme koja vrši dostavu robe za nas u roku od jednog do tri radna dana od dana kada smo Vam potvrdili narudžbu.

Troškove dostave za narudžbe iznose  7,00 KM. U slučaju odustanka od kupovine i povrata artikla, odnosno u slučaju zamjene poručenog artikla, kupac snosi direktne troškove povrata robe.

Isporuka naručenog artikla se vrši isklučivo na teritoriji Bosne i Hercegovine.
Eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas, pošiljke donose na adresu za isporuku radnim danima u vremenskom periodu od 8h do16h i subotom od 08h do 15h.

Molimo Vas da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Firma koja vrši dostavu robe za nas će uručenje pošljke pokušati u dva navrata.
Uobičajena praksa je, da Vas predstavnik eksterne firme koja vrši dostavu robe za nas, pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke.
Ukoliko Vas ni u ugovorenom ponovljenom terminu ne pronađe na ugovorenoj adresi, pošiljka će biti vraćena, i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od narudžbe, te da ste ugovor raskinuli.
Naša korisnička služba će naknadno kontaktirati potrošača kako bi ustanovili razlog neuručenja narudžbe, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju artikla.

POVRAT – ODUSTANAK ILI ZAMJENA NARUČENOG ARTIKLA

Ukoliko ste primili narudžbu i ustanovili da Vam artikal ne odgovara ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine, rok za zamjenu ili odustanak je 7 dana od dana preuzimanja artikla.

Ukoliko ste se odlučili da izvršite zamjenu ili da odustanete od kupovine, potrebno je da nas obavjestite pozivom na broj: 062 243 242  ili nam pošaljite email na adresu: info©olala.ba kako bi dobili potrebne instrukcije vezano za zamjenu ili povrat sredstava.

U slučaju odustanka od kupovine kupac snosi direktne troškove povrata robe. Kupljeni proizvod kupac može poslati putem kurirske službe koju sam odabere, uz reklamacijski list koji će prethodno kupac morati ispuniti na našem sajtu. Povrat sredstava se vrši za iznos vrijednosti naručenog artikla, u roku od pet (5) radnih dana od dana prijema vraćenog artikla. Povrat novca kupcu koji nema otvoren tekući račun izvršiće se poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od dana prijema povrata naručenog artikla. Povrat sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Ukoliko se kupac odluči da u zamjenu poruči drugi artikal u iznosu većem od 100,00 KM, također snosi samo direktne troškove povrata robe, dok olala.ba snosi troškove dostave novog artikla. Ukoliko se kupac odluči da u zamjenu poruči drugi artikal u iznosu manjem od 100,00 KM snosi direktne troškove povrata robe i troškove dostave novog artikla. Nakon preuzimanja vraćenog artikla u roku od pet (5) radnih dana od dana prijema vraćenog artikla biće poslat drugi artikal u zamjenu.

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja naručenog artikla morate znati da naručeni artikl ne smije biti upotrebom oštećen ili pohaban, mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, uz  popunjenim reklamacionim listom a koji možete preuzeti ovdje.

Zaista nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke  ustanovite da isporučeni artikl ne odgovara naručenom ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovete telefonom na broj 062 243 242  ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu info@olala.ba i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavijestićemo Vas o daljem postupanju.